Returnarea produselor achizitionate la distanta
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului, exceptie facand produsele cu norme speciale de igiena (proteze dentare etc).
Returul se face numai in ambalajul original, alaturi de certificatul de garantie. Produsele trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost receptionate de cumparator, sa nu fie purtate.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 5 zile lucratoare de la denuntarea contractului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. PFA Popescu D Alexandra va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, produse murdare, ambalaj deteriorat etc. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi.
Returnarea produselor cu defecte
In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional sau va fi reparat de catre service-ul autorizat. In cazul in care Cumparatorul decide returnarea banilor, PFA Popescu D Alexandra va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului
Alte mentiuni legate de returnarea produselor
Consumatorul va informa PFA Popescu D Alexandra decizia de returnare prin trimiterea unui email la adresa contact@time2sport.ro. Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor modificate.
La livrarea coletului, clientul are dreptul de a refuza produsele ale caror ambalaje au fost deteriorate. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii.
Costul de transport rezultat in urma returnarii produselor va fi achitat de catre client.