iunie 7

Cheia – Gropsoarele – Creasta Zaganului – Cabana Ciucas – Culmea Bratocea – Cheia

0  comments

[vc_row][vc_column][us_single_image image=”704″ size=”full”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]Ciucas este unul dintre Muntii care imi plac foarte tare – atat iarna, cat si vara. Traseul este unul de 2 zile – sambata dimineata am plecat din Bucuresti, am ajuns in Cheia si am facut creasta Zaganului si Gropsoarele, apoi am innoptat la cabana Ciucas. Duminica am facut varful Ciucas si am coborat pe culmea Bratocea spre Cheia.

Tura am inceput-o din parcarea hotelului Cheia unde am lasat masinile. Am continuat pana in Valea Berii de unde a inceput urcarea prin padure (traseul spre Gropsoarele). La iesirea din padure, ne-au intampinat multe multe tulpine de rododendroni – inca neinfloti.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_single_image image=”697″ size=”full”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]Traseul continua pe creasca Zaganului si este pe alocuri usor accidentat, insa accesibil.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_gallery ids=”701,704,698″ columns=”3″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]Din varful Gropsoarele (1883 m) se vede Varful Ciucas (1954 m) – pe care l-am prins putin suparat, printre nori)- cabana Ciucas si Cabana Muntele Rosu.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_single_image image=”700″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]Traseul din prima zi s-a oprit la Cabana Ciucas unde am innoptat.

A doua zi, am urmat traseul : cabana Ciucas – Vf. Ciucas – Culmea Bratocea – Cheia

Ziua a fost superba, insorita, am reusit sa facem traseul pana pe Varf in doar 47 minute. Apoi a urmat o portiune aproape flat, fara prea mult urcus sau coborare.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_single_image image=”702″ size=”full”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]Coborarea de pe culmea Bratocea ne-a dus spre pasul Bratocea si spre soseaua ce ducea spre Cheia.

Din poienita aflata la iesirea din padure, se vede creasta Zaganului parcursa cu o zi inainte.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_single_image image=”703″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]Traseul spre Cheia am ales sa-l facem prin padure – practic taie serpentinele soselei. Atentie, pe alocuri este accidentat si trebuie traversat raul. Daca debitul apei este mare (sunteti in perioada topirii zapezilor ori a plouat), recomandam traseul pe sosea.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Tags

Tricou Dama Mountains

Tricou Dama Aripi Inger

Bluza #teamAngels, negru

Tricou sport ‘I don’t need therapy’