martie 25, 2020

Cum rezistam acestei perioade?

Cu greu, ar fi instinctiv sa spunem.

Insa eu cred ca este o perioada in care invatam sa fim atenti mai mult la sufletul si corpul nostru, o perioada care ne va ajuta sa constientizam ce ne face bine si ce nu, sa limitam excesele si sa restructuram viata pentru a fi mai sanatosi, mai impacati, mai linistiti si cu mai multa bucurie pentru tot ce este in jur.

Am decis sa va las in scris strategia pe care o abordez eu in aceasta perioada pentru a ramane fit si sanatoasa, pentru a nu creste in greutate si pentru a nu-mi pierde tonusul muscular. Mai jos puteti gasi rutina mea zilnica, in zilele in care nu reusesc sa ‘fur’ o alergare.

 1. 5-10 minute meditatie dupa ce m-am trezit

  • Eu stau in liniste, cu muzica in genul acesteia pe fundal  si incerc sa constientizez starile din corp. ma focusez pe respiratie si atat, in pozitia sezand.

2. 10-30 minute de stretching (voi publica o mini-clasa de pilates cu scopul de a va detensiona dupa un somn lung – cel mai probabil, multi dintre noi dormim mai mult in aceste zile)

3. O clasa sau o serie de cel putin 30 minute de exercitii de strength/pilates/yoga. Pentru ca miscarea este limitata atunci cand stai in casa mai toata ziua, prefer sa imi lucrez puterea in muschi, flexibilitatea si sa nu uit ca un CORE puternic ma ajuta sa nu ma accidentez (mai ales cand voi relua antrenamentele de catarat si alergare montana).

4. O clasa cardio (sau o alergare de 30-60 minute – cat mai este permis sa iesim pe strazi, chiar si cu declaratie).

5. Fasting cel putin 12 ore, preferabil 16. Adica timp de 12/16 ore nu mananc. Beau ceai, cafea si apa, insa nu mananc. Pentru ca, stand acasa, tindem sa ne repezim in mancare mai mult decat de obicei.

  • Daca gatesti, Evita cocaturile: pizza, placinta, paine, cozonac, torturile. Sunt delicioase, insa in aceasta perioada nu avem unde sa consumam aportul de energie pe care ni-l aduc.

6. Am eliminat carbohidratii (mai ales cei cu eliberare lenta – orice inseamna faina, cartofi, ciocolata sau alte legume crescute sub pamant ) din alimentatie.

In aceasta perioada aleg o dieta low carb ( oua, iaurt cu multe proteine sau mai gras, avocado, nuci – fara sa exagerez, quinoa eventual, peste/carne – eu nu mananc, insa e o optiune buna pentru cei care mananca, legume crescute deasupra solului – rosii, ardei, castraveti, muraturi).

Daca imi este pofta de ceva dulce, optez pentru mere ori ciocolata neagra (mai mult de 70% cacao).

  • La o scurta cautare, Pinterest mi-a afisat zeci de retete faine si delicioase low- carb. Click aici

7. In fiecare zi imi accord cel putin o ora pentru mine, seara. In acest timp, citesc sau meditez. Am ataaatea carti pe care nu am reusit sa le parcurg!

  • Saptamanal, organizez pe grupul Mindfulness – Summit your heart  cate o clasa in care purtam discutii libere, meditam si invatam sa respiram si sa devenim constienti de noi, de ceea ce simtim si ne transmite corpul)

Nota: daca aveti nevoie de un plan de nutritie sau o parere, ma puteti contacta in sectiunea CONTACT  .

Voi avea nevoie de raspunsurile voastre pentru o serie de intrebari (nu pot gandi un plan de nutritie daca nu va cunosc backgroundul medical si comportamental) si un jurnal tinut timp de 5 zile.


Tags

nutritie, sanatate, sport, stil de viata sanatos


Produse din Shop 

Tricou dama, Summit Your Heart

Clone of Tricou Dama Mountains

Set sacose bumbac printate

Bluza #teamAngels, alba

Tricou Dama Mountains

Tricou Dama Aripi Inger

Bluza #teamAngels, negru

Tricou sport ‘I don’t need therapy’

Lasa-mi un comentariu :)

Your email address will not be published. Required fields are marked

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Ai nevoie de informatii de la mine? Scrie-mi mai jos

Name*
Email*
Message
0 of 350